Relacja z 8 MoMa

Relacja z #8 MoM-a
Spotkaliśmy się 24 listopada 2015 na stadionie ARENA Lublin

Tym razem spotkanie odbyło się na obiekcie o międzynarodowych standardach – Arenie możliwości biznesowych. O stadionie opowiedział nam Adam Kościańczuk – specjalista ds. sprzedaży B2B.

12279112_1671136969835228_8066426263832548200_n

Pierwsza prezentacja Jak nie zginąć w dżungli internetu, czyli rzecz o tworzeniu kreatywnych treści w sieci dostępna jest tutaj.
Mnóstwo przykładów i casów mogliśmy poznać dzięki Ilonie.

12247114_1671138473168411_4229588142446826274_n

Ilona Szczotka – Specjalista ds. marketingu w Grupie Wirtualna Polska (poprzednio w NextWeb Media), absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz studiów podyplomowych Marketing internetowy na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, pasjonatka internetu i komunikacji internetowej. Na co dzień dużo pisze, czyta – szczególnie artykuły i książki branżowe oraz blogi, wymyśla i ciągle odkrywa coś, co inspiruje ją do działania.

12289712_1671138209835104_3458805052881371806_n

Drugi gość Marcin Setlak – partner w agencji PROMOSHIP, dostarczającej usługi marketingowe oraz informatyczne dla firm. Twórca start upów w obszarze edukacji (inforodzic.pl) oraz windykacji (vindicat.pl). Absolwent prawa KUL, prawa amerykańskiego Chicago Kent College of Law oraz studiów podyplomowych z zarządzania projektami w Akademii Leona Koźmińskiego.
Opowiedział o kreacji marek. Szczegółowo omówił każdy z obszarów, który wpływa na ten proces (nazewnictwo, tworzenie strategii i brandu oraz aspekty marketingowe i prawne).

Na zakończenie tradycyjnie wspólne zdjęcie, tym razem na wygodnych piłkach :)

12308593_1671137963168462_2120032634523547330_n