Relacja z 5 MoM-a

Spotkaliśmy się 31 sierpnia 2015 w Kinie PERŁA w Lublinie

 

Sierpniowe spotkanie początkowo planowane było tydzień wcześniej, jednak czynniki atmosferyczne uniemożliwiły nam to, dlatego, że tym razem MoM odbywał się w wyjątkowych sceneriach Browaru Perła, pod tak zwaną „chmurką”.

Jednak mimo wszystko w marketingowym stylu udało nam się pożegnać wakacje ostatniego dnia sierpnia w wyjątkowo gorący letni wieczór.

Na tym spotkaniu swoją wiedza i doświadczeniem dzielili się z nami Grzegorz Olifirowicz oraz Mateusz Goleń.

IMG_6819021

Zasada wprowadzona na ostatnim spotkaniu MoM, która pozwala na osiągnięcie jednego z celu naszych spotkań – integrację, mianowicie zwracamy się do siebie po imieniu, przyniosła jeszcze lepsze efekty, kiedy uczestnicy wspomagli się złotym trunkiem, którego Sponsorem były PERŁA Browary Lubelskie.
Spotkanie rozpoczął Grzegorz Olifirowicz – marketer w studio gier Mutated Byte, trener umiejętności miękkich, realizator projektów. Specjalizuje się w efektywnej komunikacji oraz budowaniu relacji biznesowych.

IMG_6798019

Grzesiek opowiedział nam o tym jak zwrócić uwagę mediów, co zrobić by same o nas pamiętały i mówiły. Jak się okazało, wywiady to nie zawsze dobre źródło promocji, a błędy w mailach niekoniecznie muszą skreślać naszą karierę. Najważniejszy wniosek z prezentacji Grzegorza to znalezienie sposobu na wyróżnienie się! Ważne by mieć oryginalny pomysł na siebie i swoją firmę.
Kolejne wystąpienie w formie poprowadził Mateusz Goleń manager produktu jednego z lubelskich startupów. Wcześniej specjalista ds. marketingu i promocji Inkubatora Przedsiębiorczości UMCS, bloger (dogorybrzuchem.pl). Z wykształcenia socjolog, gitarzysta. Pasjonat nowych mediów społecznościowych.

IMG_6902030

Właśnie między innymi o social media Mateusz mówił podczas wystąpienia. Dostaliśmy cenne wskazówki jak stworzyć unikatowe oraz wyróżniające się treści w mediach społecznościowych oraz wykorzystać nowo powstałe portale społecznościowe w komunikacji firmy. Mateusz sporo opowiedział również o identyfikacji wizualnej, więc teraz wiemy już, że musimy ostrożnie i przemyślanie wybierać kolory do logo czy kreacji marketingowych.

Każdy z uczestników miał szansę zaprezentować siebie i swoją działalność. Jednak spróbowali tylko nieliczni. Pozostali korzystali z możliwości networkingu w kuluarach popijając lubelską PERŁĘ.

IMG_6980042