Relacja z #2 MoM-a

Spotkaliśmy się 14 kwietnia 2015 w Business Link Lublin.

Tym razem głosu udzieliły dwie wspaniałe kobiety, zawodowo związane oczywiście z marketingiem.

Zaczęliśmy od prezentacji Karoliny Liberki

20

zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika Marketing w Praktyce. Odpowiada za dobór contentu do miesięcznika, zawartość tematyczną, oraz działania promocyjne.
08

Mocno związana z tematyką kobiecej przedsiębiorczości, kilka lat działała w Stowarzyszeniu Aktywne Kobiety, gdzie pomagała w rozwinąć skrzydła małym firmom.

Regularnie bierze udział jako mentorka na warsztatach startupowych. Jest fanką tematyki insightów konsumenckich, oraz komunikacji do grupy 50 plus. Prowadzi zajęcia z marketingu dla osób po 50 roku życia, które założyły własne firmy. I właśnie o komunikacji z grupą 50 plus Karolina opowiadała podczas prezentacji.

21

Okazuje się że grupa ta jest zaniedbywana przez marketerów, a nawet zrzucana na margines w działaniach marketingowych. W rzeczywistości wiele się zmieniło i pokolenie pięćdziesięciolatków ma ogromne potrzeby konsumpcyjne, co ważne zwraca uwagę na przekazy reklamowe oraz udowadnia, że chce być brana pod uwagę w tych kwestiach. Bardzo istotny jest fakt że coraz więcej osób w tym wieku, korzysta z internetu w celach rozrywkowych, towarzyskich, informacyjnych czy hobbystycznych.

 

 

Drugim naszym gościem była Monika Nalewajek, która zawodowo związana jest z badaniami marketingowymi.

49

Monika przekonała nas, że badania marketingowe zmniejszają ryzyko i koszty podejmowanych działań marketingowych. Poznajemy dokładnie swojego klienta oraz jego potrzeby. Badania dają nam szeroką wiedzę, a ich realizacja i wykonanie to nie tylko ankieta.

48
Monika oprócz tego że jest aktywnym badaczem rynku, który współpracuje z polskimi i zagranicznymi firmami, jest także naukowcem z dziecięcą ciekawością świata oraz managerem, który doradczo wspiera lubelskie start up’y.
Prywatnie to człowiek wielu pasji, które na bieżąco rozwija, dzięki czemu ma mnóstwo życiowej, pozytywnej energii, którą bardzo chętnie dzieli się z innymi między innymi na swoim blogu (youcanmore.pl).

Oprócz nowych wiadomości i doświadczeń w zakresie marketingu, mogliśmy się wzajemnie poznać. Bo taka jest idea naszych spotkań – integracja branży marketingowej.
Każdy z uczestników miał „swoje pięć minut” z mikrofonem :)

41 42

43 44