Relacja z 10 MoM-a

Spotkanie odbyło się 9 lutego w centrum lublina na ul. Lipowej 4a w Business Link.

O aspekt merytoryczny zadbało dwóch Panów Michał Korba i Cyprian Iwuć.

Pierwsza prezentacja Michała –  CEO  i współzałożyciela iWisher.pl, aplikacji dzięki której zbierzesz na co chcesz. – dotyczyła growthackingu.
12688240_1698396110442647_8378056078544001926_n

Czym właściwie jest growth hacking?

Jedna z najpopularniejszych encyklopedii mówi że jest to „technika marketingowa, która polega na ściągnięciu nowych użytkowników na stronę internetową danej usługi. Proces odbywa się bez użycia tradycyjnych form reklamowych. Bardzo często wykorzystywane są rozwiązania innowacyjne, a zarazem tańsze takie jak, np. media społecznościowe czy marketing wirusowy. W odniesieniu do obecnych użytkowników technika ta ma na celu utrzymanie ich zainteresowania tak, aby nie zrezygnowali z danej usługi. Celem growth hacking może być maksymalizacja sprzedaży usługi bądź produktu, budowanie zasięgu, wzrost konwersji zakupowych czy rejestracji konta.”

Definicja ta jest dosyć skomplikowana, Michał dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu zawodowemu przedstawił temat zdecydowanie w bardziej przyjazny sposób.
Prezentacja była szczególnie pomocna dla młodych start upowców.

12592445_1698396753775916_1197630611522362040_n
Drugi prelegent przyjechał do nas z Warszawy. Cyprian Iwuć to współzałożyciel startupu jemsushi.pl. Ten abstrakcyjny, na pierwszy rzut oka pomysł to sushi skarpetki.
Cyprian podzielił się z nami tym jak wykorzystać kreatywność w biznesie i marketingu, opowiadając o sukcesach i porażkach na przykładzie swojej działalności.