Relacja z #1 MoM-a

Spotkaliśmy się 10 marca 2015 w Business Link Lublin.

 

Ponad 100 zgłoszeń, trzech wspaniałych prelegentów, merytoryczna wiedza poparta doświadczeniem, nowe kontakty i pozytywna atmosfera, to właśnie pierwszy MoM!

Zaczęliśmy w grobowej atmosferze, zadając sobie podstawowe pytanie: Czy strategia umarła?

04

Planowanie strategiczne ma bardzo długą historie, ale obecnie w czasach social media, gdzie liczy się szybkość reakcji oraz możliwość przystosowania do zachodzących zmian, trudno jest mówić o strategii szczególnie długoterminowej.

18

Andrzej Jachim – praktyk z dwudziestoletnim doświadczeniem, które zdobywał między innymi jako Dyrektor ds. strategii i taktyki w agencji reklamowej VenaArt, która jest jedną z największych agencji na Lubelszczyźnie.

Andrzej opowiedział o marketingu taktycznym, działaniu operacyjnym, które poprzez zastosowanie taktyki pozwala odpowiednio reagować na zachodzące w otoczeniu zmiany. Więcej o marketingu taktycznym możecie przeczytać m.in. na : http://vena.lublin.pl/marketing_taktyczny/

35

Ponieważ MoM to spotkania merytoryczne, warto więc teorię poprzeć praktyką, ciekawy casy study, dotyczący kampanii teaserowej „Szybko Zleciało” o której głośno było w całym kraju to również dzieło Andrzeja i Jego Załogi, poznajcie szczegóły: http://vena.lublin.pl/szybko_zlecialo/

Skoro wiemy już jak budować taktykę, warto wiedzieć również jak budować relacje.

56

Elżbieta Fiołek, która skupia wokół siebie Sponsorów oraz Organizatorów eventów organizując Klub Sponsora w ramach Giełdy Eventów – na której możecie znaleźć również informacje o spotkaniach MoM www.gielda-eventow.pl. Ela przybliżyła nam temat marketing relacji. Wszyscy wiemy, że networking w biznesie jest bardzo potrzebny, ale jak robić to dobrze, możecie dowiedzieć się z [prezentacji].

54

Wśród cennych rad znalazło się „otwarte kółko”. Pamiętajcie, ze na spotkaniach towarzyskich warto zostawić przestrzeń dla osoby, która chciałby dołączyć do Waszej rozmowy. A jak zacząć rozmowę, by kontakt był owocny? Nieszablonowo! Zwróćcie uwagę na szczegół, element zagajenia u Waszego rozmówcy i koniecznie zacznijcie z uśmiechem.

 

Trzecie wystąpienie zaczęło się nieszablonowo, jak na kreatywnego prelegenta przystało.

74

Zadanie polegało na narysowaniu sąsiada obok, efekty były zaskakujące, niektórzy odkryli w sobie talent artystyczny.

6566

Piotr Wojciechowski – trener, moderator, organizator TEDxLublin specjalizuje się w tematyce kreatywności, na spotkaniu przedstawił nam 10 zasad skutecznego działania i pobudzania kreatywności.
Jeżeli nie udało Wam się wszystkiego zanotować, nic straconego liczymy, ze wykorzystacie rady Piotrka [prezentację] zarówno w marketingu , jak i w życiu codziennym

80

A w wolnej chwili polecamy książki o których mówił Piotr:

„Sztuka realizacji genialnych pomysłów”, Scott Belsky
„Nieważne co myślisz, pomyśl odwrotnie” oraz „Nieważne kim jesteś, ważne kim chcesz być”, Paul Arden.

I nasz ulubiony magazyn branżowy Marketer +