Public relations – studia podyplomowe

Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie rozpoczęła rekrutację na nowy kierunek studiów podyplomowych „Public relations”. Studia pozwolą zdobyć wiedzę oraz umiejętności praktyczne z zakresu PR i tworzenia treści na potrzeby współczesnej komunikacji marketingowej.

Program obejmuje:

  • PR 3.0.
  • PR korporacyjny
  • PR produktowy
  • Strategie komunikacji
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Etyka działań PR
  • Prawo prasowe, autorskie, ochrona danych osobowych
  • Badania efektywności (działań on-line i off-line)
  • Employer branding
  • CSR
  • PR w sytuacjach kryzysowych (w tym kryzysy w social media)
  • Budowanie relacji i współpraca z mediami w świecie 3.0 (w tym praca redakcji i studia radiowego i tv)
  • Budowanie relacji i współpraca z influencerami w świecie 3.0
  • Nowoczesne narzędzia pracy pr-owca
  • Alternatywne sposoby na media relations
  • Social media
  • Monitoring mediów i social media listening
  • Warsztat pisarski (kultura języka a copyrighting, notki prasowe, bran journalism)
  • SEO PR
  • Komunikacja wizualna
  • Content marketing
  • E-mail marketing
  • Personal branding (w tym autoprezentacja)
  • Video marketing
  • Wystąpienia publiczne w świecie 3.0 (off-line i on-line) (praca z kamerą)
  • Emisja głosu

Celem studiów jest wykształcenie specjalistów ds. public relations, community managerów, kreatywnych pracowników działów marketingu, agencji reklamowych, interaktywnych, social media i osób skutecznie budujących własne marki w cyfrowym świecie.

Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych praktyków, ludzi, którzy rozumieją istotę Public Relations, szanują jej podstawowe wartości i zasady oraz potrafią wykorzystywać nowoczesne narzędzia i techniki, by skutecznie komunikować się z Odbiorcami nowej ery.

Kierownik kierunku: Agnieszka Walczak-Skałecka
Wierzy, że silne marki zmieniają świat. Od 10 lat pomaga ludziom i firmom lepiej się komunikować. Projektuje i wdraża strategie PR i marketingowe oraz dba o komunikację marek korporacyjnych, produktowych i osobistych. Doradza i szkoli, wspiera lokalne społeczności w realizacji różnych inicjatyw, głównie edukacyjnych i sama je współtworzy (Czwartki z Social Media w Lublinie, LbnSocial, TEDxLublin, Fundacja Rozwoju Designu LuCreate). www.agnieszkaskalecka.com

Barbara Stawarz – Managing Director Content King (kissed by Havas Worldwide) oraz Content Marketing Director Havas Worldwide. Autorka książki „Content marketing po polsku”, która została bestsellerem w kategorii książek biznesowych,  współautorka „E-Marketingu” oraz „E-commerce Managera”. Wykładowca  akademicki i trener prowadzący zajęcia i szkolenia z zakresu content marketingu, języka internetu, dziennikarstwa internetowego i społecznej przestrzeni Internetu, współpracując z najlepszymi firmami na polskim rynku. W pracy naukowej zafascynowana jest wpływem internetu na relacje międzyludzkie i komunikację masową.
www.barbarastawarz.pl

Anna Miotk – Dyrektor ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu,  specjalista w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (PR, marketing, social media), twórca metodologii Diagnozy Medialności Produktu. Od 2004 roku związana z agencją Weber Shandwick,  realizowała projekty dla firm z sektorów: nowych technologii (Agfa, Euronet, BT), FMCG (Danone) oraz healthcare (Abbott Laboratories),  twórca licznych strategii komunikacyjnych dla potencjalnych klientów firmy.
www.annamiotk.pl

Artur Jabłoński – zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Pracuje jako konsultant-freelancer, prowadzi szkolenia, doradza. Przez kilka lat w agencjach reklamowych tworzył koncepcje kreacji i strategie działań offline i online dla klientów takich jak BIC, Makro, Polpharma czy Danone. Potem odpowiadał za komunikację marketingową inkubatora nowych technologii Exea Smart Space w Toruniu oraz centrum przetwarzania danych Exea.
www.arturjablonski.com

Ewa Salamon – Pracuje w HASH|FM – platformie badającej siłę digital influencerów. Od 2010 roku związana z tym środowiskiem. Wspierała marki, agencje i media w relacjach z blogerami, youtuberami i internetowymi liderami opinii. Doradzała m.in. portalowi natemat.pl i agencji bloggers relations. Tworzyła cztery edycje Blog Forum Gdańsk – pierwszej i jednocześnie największej ogólnopolskiej konferencji skierowanej do gwiazd internetu. Opiekowała się gdańskimi kanałami w social media. Przez cztery lata związana z pracą w samorządzie terytorialnym. Od wielu lat pomaga NGOsom w promocji w internecie. Jest absolwentką Szkoły Strategii Marki przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.

 

 

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Do 16 września obowiązuje promocja – wpisowe 0 zł!

Podając przy zapisach hasło „MoM” otrzymasz od nas bon o wartości 50 zł (do wykorzystania na spotkania MoM Plus lub książkę o tematyce marketingowej).

Więcej informacji: http://www.wspa.pl/kandydat/studia_podyplomowe/public_relations/