Praca i własna firma po studiach – Marketing i sprzedaż w pigułce

Nie ma pracy dla ludzi z moim wykształceniem… Jak często to słyszysz?  Nierealne wymagania rekruterów, brak doświadczenia i konkretnej, praktycznej wiedzy, bo na studiach uczą Cię starej teorii.

 

Chcemy Ci pokazać, że nie zawsze to musi kończyć się w ten sposób. Zastanawiasz się co robić by pracować już na studiach, lub zaraz po studiach mieć fajną pracę, bądź założyć własną firmę? Co tak dokładnie może Cię zainteresować, bo teraz nic lub wszystko wydaje Ci się atrakcyjne?

 

Przedstawimy Ci 5 różnych spojrzeń na marketing, sprzedaż i obsługę klienta. Tym razem na bezpłatnym spotkaniu Merytorycznie o Marketingu posłuchasz o kontrowersjach w marketingu, obsłudze klienta, wizerunku, social media, sprzedaży i PR, a to wszystko od… praktyków! Każdy z prelegentów pracuje w innej organizacji i branży, choć łączy nas zamiłowanie do marketingu. Odkryjemy razem z Tobą nowe spojrzenia na branżę, gdzie każdy może znaleźć coś dla siebie. Piszesz się? :)

 

Zaczniemy mocnym uderzeniem, czyli tematem kontrowersji w marketingu, o którym opowie Tomek Bienias. Dowiesz się jaka jest siła nośna przekazu kontrowersyjnego, poznasz ciekawe case study i nauczysz się, kiedy taki przekaz może zostać zastosowany.

 

Po tym jak zastanowimy się w jaki sposób sprawić, by było o nas głośno porozmawiamy wraz z Beatą Twardowską  o obsłudze klienta i co z tym się wiąże – opinii o firmie! Jak to zrobić dobrze? Czy każda opinia rzeczywiście coś nam daje? Czy istnieje złoty środek reagowania na opinie? Jak radzić sobie z krytyką? Na te oraz wiele innych pytań odpowiemy podczas prelekcji “Opinion is Queen”, udowadniając, że OPINIA=SKUTECZNA REKLAMA.

 

Dbałość zarówno o opinie jak i rozgłos można osiągnąć w… internecie! W następnej prelekcji pochylimy się nad kwestią obecności marki w social media. Na szkoleniu Katarzyna Krasowska pokaże jak rozumieć obecność firmy w Social Media, co można dzięki niej zyskać oraz przedstawi dobre praktyki prowadzenia profilu firmy w serwisach społecznościowych.

 

Kolejną możliwością zarówno pracy w marketingu jak i troszczenia się o wizerunek i obecność w świadomości klienta można osiągnąć za pomocą PRu. Podczas prezentacji Kamili Miciuły dowiesz się czym jest PR 3.0 oraz kim jest dzisiaj PR-owiec i czym się zajmuje. Jak budować relacje z mediami oraz jak stworzyć dobrą notatkę prasową. Czy możesz kontaktować się z dziennikarzem na twitterze i jak budować bazę mediów. Oraz jakie narzędzia może wykorzystać w swojej pracy PRowiec.

 

Na koniec zastanowimy się nad odwieczną wojną między marketingiem a sprzedażą i o tym co może pomóc, by sama sprzedaż nie była tak…. niefajna jak może się wydawać.  Na spotkaniu wspólnie przejdziemy przez kilka ciekawych aplikacji i dodatków, które wspomogą sprzedaż i ułatwią Ci codzienną pracę, a dyskusję rozpocznie Ola Proksa-Bielawa.

 

Brzmi ciekawie? Zapisz się na wydarzenie: www.merytorycznieomarketingu.evenea.pl/

 

Spotkanie zaczynamy 14 listopada o godzinie 18:00 w IBB Grand Hotel Lublinianka. Spotkanie przeznaczone jest do studentów wszystkich lat i wszelakich kierunków, którym choć przez chwilę przeszło przez myśl, że warto byłoby pracować w marketingu, sprzedaży lub obsłudze klienta. Spotkanie poprowadzi Magdalena Markiewicz.

 

Sprawdź dokładną agendę spotkania: www.merytorycznieomarketingu.evenea.pl/

 

—-

O prelegentach

 

Photo Shape Editor: https://www.tuxpi.com/photo-effects/shape-tool

 

Tomek Bienias

Specjalista ds marketingu b2b, bezpośredni nacisk kładzie na kontakt z klientem pod hasłem „interesy robimy z ludźmi, firmy są tylko na fakturach”. Bez owijania w bawełnę odkryje marketingowe sztuczki tym razem w klimacie kontrowersji. Jak wykorzystać kontrowersje w przekazie marketingowym. Czy to forma uniwersalna, kiedy szokować I czy przekraczać granice dobrego smaku. Postaramy się znaleźć odpowiedzi na te pytania.

 

Photo Shape Editor: https://www.tuxpi.com/photo-effects/shape-toolBeata Twardowska

Od drugiej klasy gimnazjum wiedziała, że reklama jest tym, czym chce się zajmować w przyszłości. Pani od polskiego poprosiła o skrytykowanie jednej z reklam- dostała 6 :). Pasję do PR i marketingu rozwinęła dzięki obecności w organizacji studenckiej AEGEE-Lublin, gdzie była m. in. Wiceprezydentem ds. PR. Jej praca magisterska dotyczyła porównania Facebooka i Twittera. W pracy zawodowej początkowo zajmowała się sprzedażą oraz rozwojem produktów, a od prawie dwóch lat zajmuje się marketingiem w branży hotelarskiej (obecnie IBB Grand Hotel Lublinianka). Poza godzinami pracy jest współorganizatorem spotkań MoM- Merytorycznie o Marketingu. Uwielbia ludzi, podróże rowerowe, góry oraz swoją pracę. Uważa, że chcieć to móc a pozytywne myśli przyciągają sukces.

Photo Shape Editor: https://www.tuxpi.com/photo-effects/shape-tool

 

Kasia Krasowska 

Pasjonatka marketingu i Social Media. Wiedzę na temat marketingu i biznesu zdobywała na trzech Uniwersytetach. Z Social Media związana od trzech lat. Pierwszą praktykę zawodową zdobywała w Warszawskiej agencji interaktywnej “Pozytywnie.pl”.

 

 

Photo Shape Editor: https://www.tuxpi.com/photo-effects/shape-toolKamila Miciuła

Absolwentka Zarządzania na Politechnice Lubelskiej oraz PR na WSPA w Lublinie. Ponad siedem lat związana z organizacjami młodzieżowymi, gdzie zdobywała doświadczenie w zarządzaniu projektami, PR i marketingu. Zawodowo Specjalista ds. marketingu i PR w największym polskim serwisie noclegowym Nocowanie.pl. Pasjonatka marketingu, psychologii i rozwoju osobistego, nałogowo czyta blogi związane z tą tematyką. Uwielbia wszelkie eventy i hipnotyczne wystąpienia ludzi z pasją. Uważa, że  każdy człowiek, wnosi wartość do życia, dlatego lubi poznawać ludzi, a budowanie relacji rozpoczyna od uśmiechu :)

 

Photo Shape Editor: https://www.tuxpi.com/photo-effects/shape-tool

Ola Proksa-Bielawa

Zawodowo związana z marketingiem, sprzedażą i startupami. Obecnie pracuje w Startup Academy, gdzie odpowiada za marketing, sprzedaż  i współorganizację eventów. Wcześniej pracowała dla wydawcy magazynów Marketer+ i Nowa Sprzedaż oraz zdobywała doświadczenie w Business Link Lublin, iWisher czy Randstad. Od ponad 6 lat związana z organizacją szkoleń i konferencji m.in. koordynowała Światowy Tydzień Przedsiębiorczości, Konferencje Generation of Active Leaders, czy współorganizowała Network Session Lublin. Obecnie jest jedną z współorganizatorów spotkań Merytorycznie o Marketingu.

 

Organizatorem wydarzenia jest zespół MoM – Merytorycznie o Marketingu.

 

Zapisz się na wydarzenia, liczba miejsc jest ograniczona! www.merytorycznieomarketingu.evenea.pl/

 

Zapisz się na listę rezerwową i dowiedz się jako pierwszy o kolejnym terminie spotkania!

www.merytorycznieomarketingu-rezerwowa.evenea.pl

 

Wydarzenie organizowane w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.