MoM Plus – AdWords dla średnio zaawansowanych

Jeśli prowadzisz już kampanię kierowaną na wyszukiwarkę w Google AdWords to zapewne chciałbyś uzyskiwać najlepsze możliwe efekty w założonym budżecie. Ten warsztat pozwoli Ci krok po kroku sprawdzić, czy prowadzone przez Ciebie działania są efektywne.

W czasie tego szkolenia dowiesz się:

  • Jak spersonalizować widok interfejsu AdWords?
  • Jak wykorzystać dane z Google Analytics do optymalizacji kampanii?
  • Jak wybrać odpowiedni typ kampanii kierowanej na wyszukiwarkę?
  • Dlaczego warto korzystać z harmonogramu reklam i modyfikatora stawek?
  • Na ile zdać się na automaty Google, a na ile samodzielnie optymalizować kampanię?
  • Jak prawidłowo korzystać z rozszerzeń reklam (połączenia, linków po podstron, objaśnień)?
  • Jak wyciągać wnioski z raportu wyszukiwanych haseł?
  • Jak dobrać słowa kluczowe, ich typy dopasowań oraz wykluczenia, żeby wyświetlać się tylko na wartościowe zapytania?
  • Jak pisać teksty reklam, żeby były klikane chętniej niż reklamy konkurencji?
  • Co to są rozszerzone reklamy tekstowe (ETA) i jak je utworzyć?
  • Co to jest remarketing w wyszukiwarce i jak go wdrożyć w praktyce?

Każdy z uczestników szkolenia otrzyma:

  • Pakiet materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej (prezentacja pdf, szablon planowania kampanii w Excelu, checklistę startową „odpalenia” kampanii w wyszukiwarce)
  • Jedną konsultację telefoniczną z prowadzącym szkolenie (do 30 minut) do wykorzystania w ciągu 30 dni od dnia szkolenia
  • Certyfikat ukończenia kursu z podpisem Certyfikowanego Trenera Google AdWords
  • Fakturę VAT najpóźniej w dniu szkolenia

Co jeszcze powinieneś wiedzieć:

  • Szkolenie trwa efektywnie (nie licząc przerw) ok. 4 godzin i ma charakter warsztatowy > każdy uczestnik powinien zabrać własnego laptopa 
  • Wyjdziesz z niego z dużą ilością praktycznej wiedzy oraz „podrasowaną” kampanią jaką obecnie prowadzisz
  • Szkolenie jest dość intensywne, dlatego zapewniamy legalne „dopalacze” dla mózgu: kawę, herbatę, wodę, przekąski (zdrowe i mniej zdrowe)
  • Szkolenie zakończymy w porze obiadowej – w sobotę po obiedzie ciężko o koncentrację 😉
  • Grupa będzie liczyć nie więcej niż 12 osób

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które:

  • Prowadzą kampanię Google AdWords w wyszukiwarce co najmniej od 2-3 tygodni
  • Mają opanowane podstawy poruszania się po interfejsie AdWords
  • Posiadają dostęp do konta AdWords na pełnych prawach.
Ilość miejsc ograniczona – nie czekaj z zapisami do samego końca!
 
Opłata: jedyne 279 zł netto (343,17 zł brutto) za pakiet o wartości 690 zł netto !
  • cena rynkowa szkolenia – 590 zł
  • konsultacja telefoniczna 30 minut – 100 zł
 
Prowadzący szkolenie:
 

Krzysztof Kozieł – Certyfikowany Trener Google AdWords. Z marketingiem internetowym związany od 14 lat. Założyciel i współwłaściciel lubelskiej agencjiEnzo, odpowiedzialny m.in. za przygotowywanie strategii oraz wdrażanie kampanii reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi Google. Pierwszą kampanię AdWords przeprowadził dla Klienta w 2005 roku. Od tamtej pory prowadzi działania reklamowe zarówno dla małych firm, jak i znanych marek (m.in. Gusto Dominium, Victorinox). Od 2008 roku dzieli się swoją wiedzą: najpierw tworząc i współprowadząc cykl spotkań kierowany do studentów lubelskich i warszawskich uczelni pod nazwą Akademia eMarketingu. Obecnie prowadzi szkolenia i doradza specjalistom od marketingu, menedżerom oraz właścicielom firm. Pasjonat odkrywania piękna Polski oraz górskich wędrówek o każdej porze roku.