MoM Plus

#MoM Plus

Szkolenie + książka gratis!

4 Listopada 2015, godz. 18.00,

Zapisz się!

Merytorycznie o Marketingu 

to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych
z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką.

JAK_RADZIC_SOBIE_01

# Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) biznesową”

Na szkoleniu prowadzonym przez Marcina dowiesz się, jak:

– omijać pułapki biznesowe, w które wpada większość osób tracących swoje biznesy

– jak nie stracić wiary w samego siebie, gdy wszyscy wokół już Cię dawno temu skreślili

– skąd czerpać siłę i jak odbudować Twoją wolę walki

– na nowo stworzyć swoje życie (nie tylko biznesowe)

– zadbać o siebie, aby móc zadbać o innych

– odnaleźć właściwych doradców

– zabezpieczyć się przed popełnianiem tych samych błędów

Szkolenie „Jak radzić sobie z porażką” to doskonała okazja, by poszukać inspiracji i konkretnych rad, dzięki którym wejdziesz na wyższy poziom przedsiębiorczości.

Osman

Marcin OSMAN – przedsiębiorca, szkoleniowiec, podróżnik. Miłośnik życia wg filozofii „lekkiego plecaka”.

Ma na swoim koncie wiele sukcesów i pewnie tyle samo porażek. Wojownik, któremu nie do końca zabliźnione rany nie przeszkadzają brać udziału w kolejnych starciach.

Realizował projekty biznesowe dla największych marek; szkolił top managment największych polskich brandów. Niczym „digitalnomad” przemierza kolejne kraje, czyniąc swoje życie jeszcze bardziej globalnym .

Specjalizuje się w rozwiązywaniu problemów i wyzwań biznesowych, które wymagają szybkiego i niestandardowego działania. Zazwyczaj realizuje to poprzez szkolenia biznesowe, ukierunkowane na osiąganie przez uczestników konkretnych celów (zero teorii, 100% praktyki) oraz doradztwo strategiczne dla top managementu.

Autor książki pt: „Biznes Ci ucieka”, w której dzieli się swoimi praktycznymi doświadczeniami biznesowymi i nie tylko.

W ciągu ostatnich lat:

– prowadził projekty marketingowe, które obejmowały takie obszary jak: budowanie i realizowanie strategii marketingowych, doradztwo strategiczne, kreowanie nowych sposobów i kanałów dotarcia do klienta;

– przeprowadził ponad 1200 godzin szkoleń specjalistycznych z zakresu przedsiębiorczości (marketing, sprzedaż, zarządzanie kryzysowe) dla grup od 10 do 800 osób oraz ponad 700 rozmów handlowych;

– uczestniczył w zespołach roboczych oraz debatach publicznych dotyczących tematyki biznesu i internetu.

Więcej informacji o prelegencie znajdziesz na: osman.pl