Festiwal Dobrego Contentu

 

MoM – Merytorycznie o Marketingu jest Parterem Festiwalu Dobrego Contentu organizowanego przez Marketing & Biznes, którego nadrzędnym priorytetem jest edukacja w zakresie marketingu oraz biznesu.

 

Celem festiwalu jest promocja czytelnictwa online i wartościowych treści. Organizatorzy chcą spopularyzować chęć dokształcania się przez marketerów, przedsiębiorców oraz studentów.

Festiwal Dobrego Contentu to inicjatywa, w której przez 7 kolejnych dni od 23 maja  do 29 maja będą serwowane, co godzinę, najlepsze, najbardziej wartościowe treści dla osób, które chcą poszerzać swoje horyzonty.

Harmonogram Festiwalu Dobrego Contentu:

1/Poniedziałek 23 maja (SEO/SEM)

2/Wtorek 24 maja (e-commerce)

3/Środa 25 maja (social media)

4/Czwartek 26 maja (marketing)

5/Piątek 27 maja (content marketing)

6/Sobota 28 maja (PR)

7/Niedziela 29 maja (start up zone)

Dla odbiorców treści to:

*Wyselekcjonowane informacje bez autopromocji firm czy nazwisk,

*Możliwość przeczytania i poznania dobrych, choć nieznanych do tej pory szerszemu gronu autorów,

*Ciekawe wywiady z influencerami i największymi ekspertami w danej dziedzinie.

Dla pisarzy:

*Możliwość pokazania się szerokiemu gronu odbiorców,

*Festiwal dotrze do kilku tysięcy czytelników (przedsiębiorców, marketerów oraz studentów), co daje spore zasięgi.

 

 

Pytania możecie kierować: biuro@marketingibiznes.pl