
MoM – Merytorycznie o Marketingu jest Parterem Festiwalu Dobrego Contentu organizowanego przez Marketing & Biznes, którego nadrzędnym priorytetem jest edukacja w zakresie marketingu oraz biznesu.
Celem festiwalu jest promocja czytelnictwa online i wartościowych treści. Organizatorzy chcą spopularyzować chęć dokształcania się przez marketerów, przedsiębiorców oraz studentów.
Festiwal Dobrego Contentu to inicjatywa, w której przez 7 kolejnych dni od 23 maja do 29 maja będą serwowane, co godzinę, najlepsze, najbardziej wartościowe treści dla osób, które chcą poszerzać swoje horyzonty.
Harmonogram Festiwalu Dobrego Contentu:
1/Poniedziałek 23 maja (SEO/SEM)
2/Wtorek 24 maja (e-commerce)
3/Środa 25 maja (social media)
4/Czwartek 26 maja (marketing)
5/Piątek 27 maja (content marketing)
6/Sobota 28 maja (PR)
7/Niedziela 29 maja (start up zone)
Dla odbiorców treści to:
*Wyselekcjonowane informacje bez autopromocji firm czy nazwisk,
*Możliwość przeczytania i poznania dobrych, choć nieznanych do tej pory szerszemu gronu autorów,
*Ciekawe wywiady z influencerami i największymi ekspertami w danej dziedzinie.
Dla pisarzy:
*Możliwość pokazania się szerokiemu gronu odbiorców,
*Festiwal dotrze do kilku tysięcy czytelników (przedsiębiorców, marketerów oraz studentów), co daje spore zasięgi.
Pytania możecie kierować: biuro@marketingibiznes.pl