55 najbardziej merytorycznych osób związanych z marketingiem w Polsce

Pomysł eventów pod brandem Merytorycznie o Marketingu zrodził się w lutym 2015 roku, miesiąc później – 7 marca odbyło się pierwsze spotkanie. I tak od ponad 3 lat na lubelskiej scenie możemy spotykać najbardziej merytorycznych praktyków biznesu i marketingu, którzy dzielą się wiedzą i doświadczeniem.

Poznaj 55 najbardziej merytorycznych osób w Polsce związanych z marketingiem. Kolejność chronologiczna w jakiej gościli na spotkaniach.

  1. Andrzej Jachim – Współtwórca i dyrektor ds. strategii i taktyki agencji reklamowej Vena Art. Jak mówi zawsze interesowało go kreowanie wizerunku i budowanie marki.
  2. Elżbieta Fijołek – Prowadzi serwis gielda-eventow.pl oraz organizuje cykliczne spotkania w ramach Klubu Odpowiedzialnego Biznesu.
  3. Piotr Wojciechowski – Trener i moderator w obszarze kreatywności i projektowania usług. Prowadzi firmę FUZERS Service Design. Inicjator i koordynator społeczności TEDxLublin. Autor bloga piotrwojciechowski.pl.
  4. Karolina Liberka Strategy Director w agencji FENO, wcześniej Marketing w Praktyce. Mocno związana z tematyką kobiecej przedsiębiorczości. Regularna mentorka na warsztatach startupowych. Fanka tematyki insightów konsumenckich oraz komunikacji do grupy 50 plus.
  5. Monika Ratajczyk (Nalewajek) – Aktywny badacz rynku, naukowiec z dziecięcą ciekawością świata oraz manager, który doradczo wspiera lubelskie start up’y. W sieci prowadzi bloga youcanmore.pl.
  6. Kamila Węglarska – Niezależny konsultant marketingowy, opracowuje strategie marek, prowadzi badania marketingowe.
  7. Tomasz Kuryło – Związany z agencją interaktywną Enzo, pasjonat wizualnego myślenia.
  8. Justyna Piesiewicz – Praktyk i doradca biznesowy, wykładowca, prezes i założyciel IABC/Poland. Współautorka książki: „Problemy zarządzania współczesną firmą”.
  9. Marcin Osman – przedsiębiorca, szkoleniowiec, podróżnik. Autor książki „Biznes Ci ucieka”, „Jak radzić sobie  z porażką (nie tylko) w biznesie”, „Przedsiębiorca w podróży”, „Sprzedawaj więcej”. Prowadzi osmpower.pl  oraz bloga marcinosman.pl.
  10. Anna Pronczuk – Omiotek – Manager, doradca i szkoleniowiec, związana z InfoShare Academy
  11. Tomasz Telej – certyfikowany NLP master coach, trener biznesu, mówca motywacyjny, doświadczony sprzedawca i doradca biznesowy, tomasztelej.pl
  12. Grzegorz Olifirowicz – właściciel Tworzę gry, trener umiejętności miękkich. Autor książki „Gamifikacja – 100 sposobów gamifikacji Twojego biznesu”, grzegorzolifirowicz.pl
  13. Mateusz Goleń –związany marketingowo z TelForceOne. Wcześniej specjalista ds. marketingu i promocji Inkubatora Przedsiębiorczości UMCS oraz jednego z lubelskich startupów, bloger. Z wykształcenia socjolog, gitarzysta.
  14. Agata Jakuszko – Sobocka – psycholog i praktyk biznesowego wykorzystywania kolorów, Graphic recorder w Draw the words . Rysuje na żywo wydarzenia i słowa. agatajakuszko.pl
  15. Marcin Kruk – właściciel agencji eventowej Promoters, związany z organizacją wydarzeń, autor scenariuszy gal, widowisk i imprez integracyjnych, twórca promotorskich formatów eventowych. Konferansjer i Muzyk – marcinkrukmusic.pl
  16. Artur Racicki – Prezes  Social WiFi, dostarczającej usługę zmieniającą WiFi w innowacyjne narzędzie analityczno-marketingowe. Ekonomista, ekspert z doświadczeniem w sektorze e-commerce. Twórca startupów internetowych.
  17. Marcin Setlak – partner w agencji PROMOSHIP. Twórca start upów w obszarze edukacji (inforodzic.pl) oraz windykacji (vindicat.pl).
  18. Ilona Barycka (Szczotka) związana z Marketer +, wcześniej z Grupą Wirtualna Polska, pasjonatka internetu i komunikacji internetowej.
  19. Michał Bąk – Właściciel agencji Elivo specjalizującej się w marketingu internetowym i doradztwie dla podmiotów z rynku e-commerce. Pomysłodawca magazynu Marketing&Biznes oraz wielu inicjatyw edukacyjnych dla osób sprzedających towary i usługi w sieci.
  20. Krzysztof Kozieł – Certyfikowany Trener Google AdWords. Założyciel i współwłaściciel lubelskiej agencji Enzo, odpowiedzialny m.in. za przygotowywanie strategii oraz wdrażanie kampanii reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi Google.
  21. Cyprian Iwuć – założyciel Iwuc.pl – ecommerce Consulting, współzałożyciel jemsushi.pl. Jest wielkim zwolennikiem kreatywnych pomysłów i działań, osobiście wierzy, że wszystko co już wymyślono można zrobić lepiej oraz, że jest jeszcze bardzo wiele do odkrycia i zrobienia.
  22. Michał Korba – Growth Manager w UserEngage, CEO i współzałożyciel iWisher.pl. Wcześniej kierował projektami internetowymi w agencji reklamowej Vena Art.
  23. Marek Urban – trener i menedżer sprzedaży, aktualnie Service Designer w Fuzers Service Design.
  24. Paulina Skipirzepa – swoją przygodę z marketingiem zaczynała jako PR-owiec w NGO. Aktualnie związana z Warsztatami Kultury w Lublinie. Opiekun mediów przy festiwalach Noc Kultury, Wschód Kultury – Inne Brzmienia i Jarmark Jagielloński – wydarzeniach, w których uczestniczy łącznie blisko pół miliona osób.
  25. Artur Jabłoński – Online Marketing Consultant. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji. Autor bloga arturjablonski.com. Wykładowca, prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce. Autor książki “Jak pisać, żeby chcieli czytać“.
  26. Jacek Dziura – Project i Marketing Manager aktualnie w Tpay, wcześniej Fibaro, Mr Targe, SARE. Swoją przygodę z branżą zaczynał w 2009 roku od e-commerce. Współtworzył sklep MultiPerfumeria.pl, na polski rynek wprowadzał markę vidaXL.nl, a w Booking.com zgłębiał sekrety testów A/B.
  27. Michał Bajorek – pomysłodawca i założyciel @24hoursuccess, Instagramowego profilu o tematyce inspiracyjno-motywacyjnej.
  28. Marlena Baradziej – zajmuje się komunikacją wewnętrzną i EB w VIVE Textile Recyclin, wcześniej PR Maker w Targach Kielce. Organizator Networkingus – spotkania bardzo networkingowe w Kielcach.
  29. Sławomir Stańczuk – właściciel WebSS Studio, ekspert skutecznego networkingu. Rozwija CluB2B – Społeczność Ludzi Biznesu.
  30. Magdalena Subdys – Zajmuje się kompleksową obsługą dużych klientów w mediach społecznościowych. Związana z Red8 Digital, wcześniej Pozytywnie.pl.
  31. Kamil Kozieł – Założyciel IT School i PrezART, partner w Stand-Up Polska i w ORA-600. Trener, menedżer i mówca. Autor bloga: kamilkoziel.pl
  32. Luiza Nowak (Kozieł) – Współzałożycielka firmy PrezART, projektantka slajdów i specjalista ds. marketingu w ORA-600. Autorka kilkunastu tysięcy slajdów i kilkuset prezentacji, prelegentka na branżowych konferencjach i warsztatach, nieustannie śledząca trendy w designie.
  33. Dorota Filipiuk – Doktorantka Psychologii zajmująca się gamifikacją w edukacji i biznesie. Certyfikowany trener. Właścicielka Instytutu Talentu wykorzystującego najnowocześniejsze narzędzia w pracy trenera. Psycholog, trener i wykładowca, założyciel Action Pictures. dorotafilipiuk.pl
  34. Maciek Budzich – Autor bloga o mediach, marketingu i internecie – mediafun.pl. Pasjonat, obserwator i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego, co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością.
  35. Jacek Lipski – Marketingowiec. Specjalizuje się w budowaniu strategii marketingowych oraz prowadzeniu działań marketingowych dla mikro i małych firm oraz startupów. Od grudnia 2015 r. pracuje jako niezależny konsultant oraz szkoleniowiec marketingowy. Wcześniej związany z Vena Art. Autor jaceklipski.pl.
  36. Maksymilian Murawski – Ostatnie 10 lat pracy zawodowej spędził w dwóch ośrodkach targowych w kraju. Aktualnie związany z agencją You’ll – marketing + branding. Interesuję się zagadnieniami: marki, identyfikacji wizualnej, social media, a przede wszystkim komunikacją.
  37. Monika Czaplicka – Pracuje w swojej agencji Wobuzz. Prowadzi fanpage “Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Autorka książki “Zarządzanie kryzysem w social media”.
  38. Jagoda Prętnicka – Markiewicz – Head of PR&Comm CEE w SentiOne, doświadczenie zdobywała w agencjach reklamowych i public relations, takich jak People Group, Headlines Porter Novelli oraz Edelman Polska.
  39. Adam Kościańczuk – pracuje w administracji samorządowej i dobrze wie, jak promować miejsce, osobę i event bez żadnych nakładów finansowych. Teraz w Muzeum Zamoyskich w Kozłówce, wcześniej na Arenie Lublin.
  40. Kamil Soja – Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży PL & CEE w Meble-Bogart.pl. Współtworzy Instytut Medialny, pisząc m.in. o marketingu, reklamie, PR i nowych technologiach. Wcześniej związany z Onet.pl.
  41. Dagmara Pakulska – marketer, szkoleniowiec i HR-owiec z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Autorka Niby-Prasówki.
  42. Kamil Porembiński – Architekt systemowy, administrator Linux, a czasem Windows. Lubi tematykę security. Obecnie właściciel firmy thecamels.org, zajmującej się projektowaniem wysoko dostępnych aplikacji webowych, startupów itp. Prowadzi bloga viaxe.pl.
  43. Kamil Bąbel – twórca internetowy, młody przedsiębiorca i zaangażowany wolontariusz. Obecnie pomaga właścicielom mikro i małych przedsiębiorstw w tworzeniu i wdrażaniu strategii email marketingowych. statystycznybloger.pl
  44. Gloria Ziencina -Kawula – Community & Marketing Manager w Brand24. Zajmuje się budowaniem świadomości marki Brand24 na rynku globalnym, nawiązywaniem i podtrzymywaniem relacji ze społecznością. Community Manager w IgersKrakow.
  45. Agnieszka Walczak – Skałecka – Wierzy, że silne marki mogą zmienić świat, dlatego pomaga je budować i lepiej komunikować. Strateg, wykładowca, szkoleniowiec. Fanka skutecznej komunikacji i podejścia H2H. Doradza markom osobistym, produktowym, małym i średnim przedsiębiorstwom. Autorka książki „Silne marki osobiste zmieniają świat”. agnieszkaskalecka.com
  46. Łukasz Głombicki – szef komunikacji w LifeTube, zrzesza 329 kanałów, których twórcy mają łącznie 43 mln subskrypcji i generują miesięcznie 370 mln emisji wideo. Był wcześniej szefem działu online National Geographic, National Geographic Traveler, Focus i Coaching.
  47. Mateusz Muryjas – pracuje z danymi w Analityczny.IT, organizuje e-biznes festiwal. Programista, analityk, entuzjasta e-marketingu, nowych mediów i technologii.
  48. Łukasz Hardek – związany z FreshMailem, gdzie w dziale sprzedaży buduje dobre relacje z aktualnymi i przyszłymi klientami. Dzieli się swoją email marketingową wiedzą w trakcie licznych prelekcji i warsztatów. Doświadczenie zdobyte wcześniej w Onecie i Interii z powodzeniem wykorzystuje na polu email marketingu.
  49. Matusz Choma – Właścieil Amazing Design, tworzy strony Internetowe, Systemy CMS, Grafiki, Zaawansowane Aplikacje WWW.
  50. Daniel Barszcz – związany ze światem YouTube. Obecnie pracuje jako Content Strategy Manager w MUSE – agencji zajmującej się wsparciem przy video i influencer marketingu, w której przeprowadza audyty, optymalizuje i tworzy strategie kanałów na YouTube.
  51. Jakub Bąkała – Facebook Performance Expert, Performance Director w agencji Form Up, Analityk i strateg w zakresie mediów digital ze specjalnością w obszarze Social Media. Szerokie doświadczenie zdobył współpracując z takimi agencjami jak Socializer, Lubię to, Isobar, Carat, Vizeum, iProspect oraz Mediacom.
  52. Artur Roguski – Obecnie Social Media Manager w Edipresse odpowiedzialny za marki VIVA, Wizaż.pl i Party, wcześniej product manager w serwisie FAKT24.PL, a także magazynie branżowym Brief.pl oraz Ogilvy Interactive. Autor serwisu Why so social poświęconego mediom społecznościowym oraz marketingowi.
  1. Anita Kijanka – Właścicielka agencji PR Come Creations Group. Pomysłodawczyni i organizatorka Kielce.com i Wensujanek. Z wykształcenia doktor nauk społecznych. anitakijanka.pl
  2. Mateusz Czech – Zawodowo związany z Brand24. Po godzinach buduje boty. Autor bloga o social media i marketingu – www.mateuszczech.pl. Tworzy także społeczność dookoła Messenger Marketingu w Polsce.
  3. Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Szkoli z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji.

 

 

Jeżeli chcesz znaleźć się w powyższym zestawieniu i wystąpić na spotkaniu Merytorycznie o Marketingu  napisz do nas <poczta@merytorycznieomarketingu.pl> :)

 

Photo Shape Editor: https://www.tuxpi.com/photo-effects/shape-tool

 

Autor: Kamila Miciuła – pomysłodawca i organizator spotkań Merytorycznie o Marketingu, zawodowo specjalista ds. marketingu i PR w największym polskim portalu noclegowym Nocowanie.pl, Pasjonatka marketingu, psychologii i rozwoju osobistego, nałogowo czyta blogi związane z tą tematyką. Uwielbia wszelkie eventy i hipnotyczne wystąpienia ludzi z pasją. Uważa, że  każdy człowiek, wnosi wartość do życia, dlatego lubi poznawać ludzi, a budowanie relacji rozpoczyna od uśmiechu :)