#4 MoM

 

#SocialMedia i Personal Branding dla StartUpów

Jak wykorzystywać Media Społecznościowe przy promocji początkującego biznesu? Oraz czy marka osobista ma znaczenie przy działaniach marketingowych Startupów?

Anna PROŃCZUK Managerka zarządzająca lubelskim Business Linkiem. Od prawie roku jej działania skupiają się wyłącznie na startupach i rozwijaniu przedsiębiorczości w Lublinie. Wcześniej pracowała w Działach Marketingu firm IT. Od 5 lat z pasją organizuje lokalne wydarzenia, takie jak LubCamp, konferencja Network Session czy cykl wydarzeń „Działam w Lublinie i myślę globalnie”. Więcej info: https://www.linkedin.com/in/annapronczuk

 

 

 

#MojeWartości-MójMarketing

Kuczem do sukcesu w biznesie są długotrwałe relacje z klientami. To jak wygląda nasz marketing osobisty czy marketing przedsiębiorstwa ma decydujący wpływ na sprzedaż oraz zyski. W dobie silnej konkurencji przewagę mają tylko Ci, którzy budują silną tożsamość własnej firmy w oparciu o reprezentowane wartości.

Zastanów się:

Czy utożsamiasz się z tym co oferujesz? Czy masz świadomość jaką wartość wnosisz w  życie swojego klienta? Czy umiesz siebie sprzedać?

Jeżeli ciągle szukasz odpowiedzi na powyższe pytania to zapraszam Cię na warsztat w  ramach projektu Merytorycznie o Marketingu.

Podczas najbliższego MOM dowiesz się:

  • Jak zbudować tożsamość firmy
  • Jak budować silną markę w oparciu o reprezentowane wartości
  • Jak skutecznie prezentować siebie oraz własną działalność

Szkolenie ma charakter warsztatowy.

Tomasz TELEJ certyfikowany NLP master coach, trener biznesu, specjalista od sprzedaży, właściciel Instytutu Rozwoju Biznesu BiznesMind, mówca motywacyjny, doświadczony sprzedawca i doradca biznesowy. Pasjonat japońskich sztuk walki – posiada czarny pas w karate tradycyjnym – stosuje mądrość sztuk walki w coachingu. www.biznesmind.pl

 

 

 

 

+Gość Specjalny

#Improwizacja

Marketerzy powinni wykazywać się na co dzień kreatywnością, zdarza się również że pojawiają się sytuacje kiedy ważna jest szybkość reakcji, wtedy właśnie przydaje się improwizacja.

 

ŚRODY z IMPRO Grupa zajmująca się teatrem improwizacyjnym. Powstała w ramach warsztatów improwizacji w Akademickim Centrum Kultury „Chatka Żaka” prowadzonych przez Radosława Misztala. Do tworzenia improwizowanych scen wykorzystujemy sugestie publiczności. Występy polegają na krótkich scenkach, czyli tzw. short forms – kilkuminutowych fabułach tworzonych ad hoc na scenie. Naszą inspiracją były scenki popularne w mediach: najpierw w radiu, potem telewizji (na przykład: “Whose Line Is It Anyway?”, “Saturday Night Live”).