#3 MoM

#BadaniaMarketingowe

„Konsument w sieci”

Wiedza o konsumencie staje się przewagą konkurencyjną firmy.  Jeżeli prowadzisz biznes i chcesz poznać lepiej swoją grupę docelową, poszukujesz sposobów komunikacji z klientem, a przede wszystkim chcesz wiedzieć „dlaczego” – odkryj sposoby „badania” konsumenta w sieci.

Prezentacja odpowiada na pytanie, jak wykorzystywać dane pochodzące z social media – słowa i obrazy. Z prezentacji dowiesz się w jaki sposób badania qualitative social media analysis, oparte na etnografii wirtualnej, szybko i skutecznie pozwalają na poznanie odczuć, wartości, którymi kierują się konsumenci oraz na wykrycie ewentualnych problemów związanych z produktem lub marką.

Kamila WĘGLARSKA niezależny konsultant marketingowy. Współpracuje z firmami konsultingowymi, opracowuje strategie marek. Prowadzi badania marketingowe, we współpracy firmami badawczymi, instytucjami samorządowymi i instytucjami kultury. Specjalizuje się w badaniach jakościowych. Właścicielka firmy Cultural Research (www.cresearch.pl), która oferuje jakościowe badania social media.

Z wykształcenia kulturoznawca i antropolog kultury, który tłumaczy język „antropologów” na język „marketerów”. Doktorantka
w Instytucie Kulturoznawstwa UMCS, autorka publikacji o relacjach marki i kultury, która swoje zainteresowania naukowe koncentruje na markach terytorialnych.

„Po godzinach” odkrywa uroki biegania i smaki kuchni włoskiej oraz buduje z synem statki Star Wars z  klocków lego.


#AutentycznyMarketing

Autentyczny marketing. Czy tylko klienci tego potrzebują?

Tomasz KURYŁO
My jako klienci, konsumenci oczekujemy prawdy. Nie lubimy czuć się oszukiwani. Czy tego samego oczekujemy my jako marketerzy, właściciele firm gdy dochodzi do tworzenia marek, kampanii, sloganów?

To wystąpienie będzie okazją do porozmawiania o własnych doświadczeniach. O tym co zrobić, aby zwiększyć poziom autentyczności w działaniach marketingowych.

Zapraszam.


#MarketingWewnętrzny

„Głuchy telefon”

Justyna PIESIEWICZ

• Praktyk i doradca biznesowy z ponad 20-letnim stażem• Wykładowca na studiach ExecutiveMBA – Akademia L. Koźmińskiego oraz SWPS

• Prezes i założyciel IABC/Poland

• Była Dyrektor Marketingu i PR jednej z wiodących firm doradztwa podatkowego
i europejskiego – Accreo Taxand, członkini światowego komitetu sterującego
ds. marketingu odpowiedzialna za globalną strategię PR w sieci Taxand.

• Współpracowała m. in. z: Nestlè Holding, Lucent Technologies, Hyatt International, Tieto czy DOOR Group, OnBoardPublic Relations, REGUS

• Autorka artykułów i komentatorka w: Communications World, Rzeczpospolita, Proto, Puls HR, Dziennik Gazeta Prawna

• Współautorka książki: „Problemy zarządzania współczesną firmą”

• Jest na liście 50 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce, która została opracowana przez redakcję tygodnika Gazeta Finansowa

• Jedna z 50 mentorek w Polsce w programie „Biznes w Kobiecych Rękach” organizowanym przez Fundację Przedsiębiorczości Kobiet oraz w projekcie Global Mentoring Walk Vital Voices

• Członkini The Employee Engagement Network, IABC/Poland

• Nominowana do nagrody PROTON za wkład w edukację z zakresu PR i komunikacji