#2MoM RZESZÓW

21 luty 2017, godz. 18.00,
KWADRAT – Podkarpacka Przestrzeń Kreatywna, ul. Bardowskiego 4, 35-005 Rzeszów

ZAPISZ SIĘ!

MoM to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych.

 

#Marka

W pół roku ukradnę markę Twojej firmy. I powiem jak tego dokonam.

 Marcin SETLAK – partner w agencji PROMOSHIP, dostarczającej usługi marketingowe oraz informatyczne dla firm. Twórca start upów w obszarze edukacji (inforodzic.pl) oraz windykacji (vindicat.pl). Absolwent prawa KUL, prawa amerykańskiego Chicago Kent College of Law oraz studiów podyplomowych z zarządzania projektami w Akademii Leona Koźmińskiego.

 

#EmailMarketing

4 kroki do skutecznego email marketingu

 Prosta formuła na kreowanie skutecznej komunikacji email marketingowej. Skupienie się na jakości wysyłanych komunikatów bardziej niż na ich ilości. Każdy z 4 poruszonych aspektów zostanie wzbogacony przykładami rzeczywistych kampanii mailingowych. Poziom merytoryczny prezentacji skierowany do osób, które miały niewielką styczność z realizacją kampanii email marketingowych, natomiast znających podstawowe terminy i założenia. Dla osób bardziej zaawansowanych będzie to forma usystematyzowania wiedzy oraz inspiracji w formie ciekawych studiów przypadków.

Główne tematy, jakie zostaną poruszone: tworzenie przykuwających uwagę kreacji, targetowanie, personalizacja treści, optymalizacja czasu wysyłki.

 Kamil BĄBEL – twórca internetowy, młody przedsiębiorca i zaangażowany wolontariusz. Z branżą e-marketingu związany od 6 lat. Sprawnie porusza się w obszarach blogowania, zarządzania projektami, crowdfundingu oraz NGOs. Obecnie pomaga właścicielom mikro i małych przedsiębiorstw w tworzeniu i wdrażaniu strategii email marketingowych. Marzy mu się świat bez spamu. Najczęściej rozpoznawany jako „ten gość, który przebiegł maraton tyłem”.

 

ZAPISZ SIĘ!