#27 spotkanie MoM – Merytorycznie o Marketingu

Poniedziałek 18 czerwca 2018, godzina 18:00

RADOŚĆ, ul. Bernardyńska 5, Lublin

Zapisz się: https://27mom.evenea.pl/

 


 

Merytorycznie o Marketingu (MoM) to spotkania przeznaczone dla praktyków, którzy na co dzień zajmują się marketingiem oraz biznesem i chcieliby rozwinąć swoją wiedzę w zakresie marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych.

 

#InfluencerMarketing

Jak realizować współpracę z influencerami na masową skalę zachowując efektywność finansową.

Robert Sosnowski – Managing Director ReachaBlogger

 

 

#SocialMedia

Slow social.Czy w świecie błyskawicznych mediów trzeba być coraz szybszym czy może wręcz przeciwnie? Co zrobić, aby nadążać za zmianami i prowadzić dobrą komunikację w mediach społecznościowych? Czy slow oznacza powoli, czy też może co innego? Przyjdź i poznaj ideę slow social marketingu, która może być receptą na Twoje bolączki związane z social mediami

Marcin Żukowski – Cyfrowy tubylec. Ekspert social mediów. Szkoleniowiec, prelegent, wykładowca. Od lat pracuje na rynku interaktywnym, m.in. w agencjach interaktywnych, sieciach reklamy i po stronie wydawcy. Obecnie rozwija swój biznes pod marką osobistą. Współpracował z wieloma markami m.in. PKO BP, Orlen, Unilever, Maspex, Credit Agricole. Wykładowca Uczelni Łazarskiego na kierunku marketing internetowy. Autor książek „Twoja firma w social mediach” oraz „Ty w social mediach”.

 

#MarketingInternetowy

Internetowy niezbędnik przedsiębiorcy, czyli 9 narzędzi, które przydadzą się Twojej firmie. ​Jak realizować współpracę z influencerami na masową skalę zachowując efektywność finansową. 

Poznasz narzędzia, które pozwalają ocenić stan obecności firmy w sieci i przeanalizować dotychczas prowadzone działania. Zobaczysz rozwiązania, za pomocą których firma będzie mogła: dotrzeć do swoich potencjalnych klientów znajdujących się w okolicy, właściwie zaprezentować swoją ofertę użytkownikom smartfonów, zaistnieć na rynkach zagranicznych.

Mateusz Adamiak– Doradca w projekcie Google Internetowe Rewolucje. Swoje doświadczenia zdobywał m.in. w mass mediach (Grupa Onet, Telewizja Polska, Gazeta Wyborcza), a także współpracy z uczelniami wyższymi. Na co dzień pomaga w rozwoju MŚP wskazując możliwości wykorzystania marketingu internetowego i nowych technologii. Firmom z sektora MŚP pomaga w tworzeniu strategii marketingowych, kampanii reklamowych i doradztwa w zakresie narzędzi marketingu online.


SPOTKANIE JEST BEZPŁATNE!

Obowiązuje rejestracja: https://27mom.evenea.pl/