#26 spotkanie MoM – Merytorycznie o Marketingu

Wtorek 15 maja 2018, godzina 18:00

IBB Grand Hotel Lublinianka, Krakowskie Przedmieście 56, Lublin

Zapisz się: https://26mom.evenea.pl/

 


Merytorycznie o Marketingu (MoM) to spotkania przeznaczone dla praktyków, którzy na co dzień zajmują się marketingiem oraz biznesem i chcieliby rozwinąć swoją wiedzę w zakresie marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych.

 

#RODO #PR

RODO w PR – krótko o tym co się zmieni i jak się do tego przygotować

Rafał SAŁAK – „Ten gość od PR-u”. Obecnie w barwach Prowly, startupu wspierającego branżę public relations. Fan nowych technologii w komunikacji. Marzy o wydaniu książki pt. Nie mierzysz PR-u? Nie idę z Tobą do łóżka. Trochę podróżuje, ale więcej je. Po wszystkim wpada na strzelnicę czy ściankę wspinaczkową. Z wykształcenia politolog (zna chyba wszystkie dowcipy z tym związane). Nie pytajcie skąd pochodzi. Pracował dla takich firm, jak Facebook, Spotify, CI Games, Wacom, NetApp czy Blackberry. I dobrze się przy tym bawił.

 

#MediaRelations #Marketing

„Tradycyjne media relations vs nowoczesny marketing, czyli prawdziwa historia walki Dawida z Goliatem”

Czyli kilka słów o tym, dlaczego prasa jeszcze nie umarła i dzielnie walczy z influence czy content marketingiem.

PR bez krawatów

Robert Tarnowski – od kilku lat jara się PR i content marketingiem. Komunikację traktuje trochę jak sztukę, a video marketing chętnie porównuje do reżyserii. W ramach PR bez krawatów chce integrować polską branżę public relations i dzielić się swoją wiedzą z zakresu komunikacji korporacyjnej, video oraz zarządzania kryzysowego. Dotychczas pracował dla takich marek jak BMW, PGNiG, Orlen czy IKEA. Aktualnie związany zawodowo z agencją Komunikacja+. W wolnych chwilach pochłania filmy, popijając whisky i planując kolejne starty biegowe.

Marcin Kuchno – PR-owiec związany głównie z branżą technologiczną. Do komunikacji trafił z premedytacji i od początku wiedział, że to jest to, co chce robić. Interesuje się przede wszystkim influence marketingiem i dobrze skrojonym contentem, a do tego walczy o nowoczesny PR i ustawowy zakaz followupów. Pracował dla takich marek jak Microsoft, National Geographic, Discovery Channel czy TomTom Telematics. Prywatnie wielki fan piw kraftowych, dobrego wina, Kresów Wschodnich, opery, kina i gier strategicznych. Zawodowo związany z agencją Remarkable Ones, w której pełni rolę Senior Communication Consultanta.


SPOTKANIE JEST BEZPŁATNE!

Obowiązuje rejestracja: https://26mom.evenea.pl/