#2 MoM

#Marketing 50+
Czy w internecie istnieje starość?
Starzenie się społeczeństwa staje się faktem. Dla niektórych marketerów 50 lat to już starość spychana na margines jakichkolwiek działań marketingowych. Ale 50 plus wcale nie zgadza się na takie traktowanie i coraz częściej udowadnia, że musi być brana pod uwagę. Warto przyjrzeć się gdzie w internecie są nasi 50 latkowie, co tam robią, co kupują. I gdzie spędzają czas. To grupa bardzo niedoceniana. Pierwszy, który zajmie się nią na poważnie, zgarnie wszystko.

Karolina LIBERKA od 7 lat pełni funkcje zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika Marketing w Praktyce. Odpowiedzialna jest za dobór contentu do miesięcznika, zawartość tematyczną, oraz działania promocyjne. Ukończyła The Chartered Institute of Marketing. Mocno związana z tematyką kobiecej przedsiębiorczości, kilka lat działała w Stowarzyszeniu Aktywne Kobiety, gdzie pomagała w rozwinąć skrzydła małym firmom.
Regularna mentorka na warsztatach startupowych. Fanka tematyki insightów konsumenckich, oraz komunikacji do grupy 50 plus. Prowadzi zajęcia z marketingu dla osób po 50 roku życia, które założyły własne firmy. Po godzinach biega, podróżuje i czyta…niezliczone ilości prasy i książek.


 

#BadaniaMarketingowe
Przedsiębiorco: nie ryzykuj – zbadaj!

„Po co są badania marketingowe? Czym się różnią od badań rynku? Ile to kosztuje? Co mogę zyskać? Czy małą firmę na to stać? ”
Podczas spotkania dowiesz się, w czym mogą Ci pomóc badania rynku/marketingowe, jak wygląda cały proces badań dla firmy, podpowiem, kiedy wierzyć klientom w ich deklaracje, a kiedy trzeba zaufać własnej wiedzy i doświadczeniu.
Zdejmiemy zły czar z ankiet odmitologizujemy je trochę, pokażę też inne metody badań, ale w formie, jakbyśmy spotkali się na kawie. Bez wykładu, bez przynudzania. Czysta praktyka rynkowa.

Monika NALEWAJEK – Aktywny badacz rynku, który współpracuje z polskimi i zagranicznymi firmami, naukowiec z dziecięcą ciekawością świata oraz manager, który doradczo wspiera lubelskie start up’y.
Prywatnie człowiek wielu pasji, które na bieżąco rozwija, dzięki czemu ma mnóstwo życiowej, pozytywnej energii, którą bardzo chętnie dzieli się z innymi :) Z natury obserwator, z powołania działacz, z filozofii optymistyczny realista. Wierzy w ludzi, w świat pełen możliwości, w to, że razem można więcej, stąd wszędzie jej pełno, nawet w sieci (youcanmore.pl).