#1MoM

Firmy coraz częściej poprzez eventy docierają do swoich potencjalnych klientów.

Czy sam roll-up wystarczy? Co potrzeba więcej, by wytworzyć bodziec do współpracy i  sprzedaży swoich usług? O tym więcej na prelekcji.

Elżbieta FIJOŁEK – właścicielka Giełdy Eventów. Stworzyła koncepcję firmy łączącej 3 sektory w zakresie organizacji i  wsparcia eventów. Prowadzi serwis www.gielda-eventow.pl – promujący wydarzenia lokalne i sponsorów je wspierających. Już trzeci rok w Lublinie prowadzi cykliczne spotkania Klubu Sponsora- promujące sponsorów i sprzyjające współpracy z  organizatorami lubelskich eventów.

Od ponad 5 lat związana także z BNI Polska – organizacją rekomendacji biznesowych, w której jest obecnie członkiem zarządu lubelskiej Grupy BNI Fortuna.

Z zawodu ekonomistka i finansistka, ukończyła także Zarządzanie na UMCS ze specjalizacją marketingową, na studiach działaczka organizacji lokalnych i ogólnopolskiej. Jest pasjonatką życia, marketingu, relacji i ludzi.

Sponsoringiem w praktyce zajmuje się blisko 7 lat. Po wielu zapytaniach organizatorów z różnych miast, stworzyła elektroniczny e-book zawierający praktyczną wiedzę z tego zakresu: http://sklep.gielda-eventow.pl/


 

#Marketing Taktyczny

„Strategia umarła? – czyli słów kilka o marketingu taktycznym.

Tezę tytułowa i ciekawy case prezentujący ideę marketingu taktycznego. – to wszystko podczas prelekcji.

Andrzej JACHIM – Współtwórca i dyrektor ds. strategii i taktyki agencji reklamowej Vena Art. Zawsze interesowało go kreowanie wizerunku i budowanie marki.

Vena Art działa już 18 rok, jest znana, ceniona i wszechstronna, a co najważniejsze skuteczna w działaniu. Obsługuje przede wszystkim firmy realizujące duże kampanie reklamowe, poszukujące twórczych pomysłów dla swoich działań, lub takie, które mają aspirację, by zdominować swoją branżę. „Najważniejsze w naszym biznesie jest połączenie pracy z pasją. To pozwala się rozwijać i daje pieniądze. Tu nie ma dwóch takich samych zleceń. Każda kampania jest inna, wymaga świeżego spojrzenia, nowego pomysłu. Zaś dobry pomysł wymaga odpowiedniej oprawy by stał się skutecznym narzędziem komunikacji. To zawsze duże wyzwanie, gdyż dopiero sukces naszego klienta jest naszym sukcesem.” Trzykrotnie zdobyli tytuł najlepszej polskiej niesieciowej agencji reklamowej przyznawany przez prestiżowe pismo Media i Marketing Polska.”


#Marketing Kreatywny

O skutecznej realizacji pomysłów. Nie tylko w marketingu.

Jakie cechy charakteryzują ludzi kreatywnych i skutecznych we wdrażaniu swoich pomysłów? Inspiracjie w postaci ciekawych realizacji polskich i nie polskich. Cel to zainspirować marketerów do nowego spojrzenia na swoje działania oraz pokazać im, że istnieje cała masa narzędzi i metod, które mogą pomóc im sprawniej poznać potrzeby klientów i tworzyć oraz wdrażać lepsze rozwiązania:).

Piotr WOJCIECHOWSKI – Trener i moderator w obszarze kreatywności i projektowania usług. Na koncie ma ponad 1200 godzin zrealizowanych warsztatów, szkoleń I prezentacji. Absolwent Psychologii w Zarządzaniu Akademii Leona Koźmińskiego w  Warszawie. Ukończył kurs trenerski WithVision w szwedzkim Goteborgu, szkolenie trenerskie Pracowni Psychologicznej Elżbiety Sołtys oraz liczne kursy i szkolenia z zakresu rozwoju osobistego i  kreatywności.

Specjalizuje w prowadzeniu i moderacji warsztatów, których celem jest inspirowanie do działania, tworzenia, prototypowania oraz testowania z użytkownikami i wprowadzania w życie pomysłów oraz innowacyjnych rozwiązań w zakresie usług. W warsztatach i sesjach kreatywnych, któreprowadził /współprowadził udział wzięli m.in. przedstawiciele firm i organizacji takich jak: SAGE, Fundacja Nowy Staw, Da Grasso, IBM, Dentsu AegisNetwork, T-Mobile, Danone Waters, Douglas, Mattel Polska, Auchan, TORF Corporation, Art Inkubator Łódź, Bruk Sp. z o.o., PZU, SGH Warszawa, Immochan, Fundacja Teatrikon, Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie, Puławski Park Naukowo-Technologiczny, Park Technologiczny„TECHNOPARK GLIWICE”, Agencja OFFON, Politechnika Warszawska.
Jest inicjatorem i koordynatorem społeczności TEDxLublin (www.facebook.com/TEDxLublin) skupionej wokół globalnej idei TED – idee warterozpowszechniania. Piotr jest także pierwszym polskim organizatorem TEDx, który otrzymał stypendium TED oraz Fundacji Billa i Melindy Gates(TEDxChange Scholarship). Autor bloga www.piotrwojciechowski.pl. Jego artykuły na temat projektowania usług oraz kreatywności można takżeprzeczytać w miesięczniku „Marketing w Praktyce”.