#19 MoM – Merytorycznie o Marketingu

5 kwietnia 2017, godzina 18:00

IBB Grand Hotel Lublinianka, Krakowskie Przedmieście 56, Lublin

ZAPISZ SIĘ!

 

MoM to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych.


Influencer marketing w praktyce. Oto, jak YouTube wygrywa z telewizją.

#InfluencerMarketing to jedno z najskuteczniejszych narzędzi do sprzedaży i budowania świadomości marek. W trakcie prezentacji pokażę najnowsze dane, trendy, filmy i wyniki badań kampanii twórców zrzeszonych w LifeTube, które udowadniają, że dobre treści zawsze wygrywają i zarabiają pieniądze dla firm.

Łukasz Głombicki jest szefem komunikacji w LifeTube – największej sieci partnerskiej YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. LifeTube zrzesza 329 kanałów, których twórcy mają łącznie 43 mln subskrypcji i generują miesięcznie 370 mln emisji wideo. Głombicki był wcześniej szefem działu online National Geographic, National Geographic Traveler, Focus i Coaching. Były wydawca strony głównej Gazeta.pl i szef serwisu Pieniądze tego portalu. Wcześniej m.in. w naTemat, TVN CNBC i Mastiff Media Polska. Wykładowca na wydziale dziennikarstwa Collegium Civitas. W mediach pracuje od ponad 10 lat, jego pasją są media społecznościowe, wideo i nowe media. Czas wolny? Sporty wodne, motorówki, przyjaciele. Smakosz szkockiej whisky.


Mateusz Muryjas – informacje dostępne wkrótce :)


W celu zapewnienia najwyższej jakości spotkań i komfortu uczestników wprowadziliśmy kilka zmian przy zapisach.

Lubisz grywalizację? A może napędza Cię powiew lekkiej rywalizacji?

Mamy coś dla Ciebie. Nowa forma zapisów, uwzględniająca punktację:

+2 pkt.Za zapisanie się na spotkanie poprzez wypełnienie formularza oraz uczestnictwo w spotkaniu

-3 pkt. Za brak uczestnictwa w przypadku zapisania się na wydarzenie

+10 pkt. Za podzielenie się informacją o spotkaniu z użyciem #momlublin

(przed 4 kwietnia oczywiście w opcji statusu „publicznie”, tak abyśmy go z łatwością znaleźli)

+10 pkt. Za „check in”, czyli zameldowanie się na Facebooku podczas wydarzenia

+10 pkt. Za podzielenie się informacją po spotkaniu (np. zdjęcie z literkami lub wpis z konstruktywną opinią) z użyciem #momlublin (oczywiście w opcji statusu „publicznie”, tak abyśmy go z łatwością znaleźli)

Punkty przydzielane są jednorazowo za każde zadanie, maksymalna ilość punktów do zdobycia podczas tej rundy to 32.

Osoba, która zdobędzie najwięcej punktów do końca maja 2017, otrzyma darmowy bilet na konferencję, która odbędzie się 2 czerwca.

Przewidujemy również inne nagrody w trakcie trwania programu o czym będziemy informować na bieżąco w naszych newsletterach.

Uwaga! Przy uzyskaniu -9 pkt trafiasz na „czarną listę”

Ze względów organizacyjnych na wydarzenie nie będą wpuszczane osoby spoza listy, które nie dokonały rejestracji.

ZAPISZ SIĘ: https://19momlublin.evenea.pl/