#16MoM- Merytorycznie o Marketingu

24 Listopada 2016, godz. 18.00,
Business Link Lublin, Lipowa 4a Lublin

 ZAPISZ SIĘ! 

MoM to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych.
#SocialMedia

10 przykazań dobrej obsługi klienta w social media

 Monika CZAPLICKA – W branży social media od 10 lat. Pracuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klientów. Prowadzi fanpage “Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Jej debiutancka książka “Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych. Podczas konferencji I love marketing otrzymała I miejsce (z 18) za najlepszą prelekcję głosami prawie 900 widzów zgromadzonych na sali oraz przed komputerami. Wykształcenie socjologiczne, zdobyte w trakcie studiów w Instytucie Socjologii UW, umożliwia jej analizowanie danych i obserwowanie sieci z ciekawej perspektywy.


 

#SocialMedia

Jak sprzedawać w social media?

 Jagoda PRĘTNICKA – MARKIEWICZ – Head of PR&Comm CEE w SentiOne, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Doświadczenie zdobywała w agencjach reklamowych i public relations, takich jak People Group, Headlines Porter Novelli oraz Edelman Polska. Pracowała dla marek takich jak Coca­Cola, Microsoft, LG oraz Wincanton, odpowiadała za planowanie i realizowanie strategii komunikacyjnych.