#15 MoM

 

11 Października 2016, godz. 18.00,

Business Link Lublin, Lipowa 4a Lublin

 ZAPISZ SIĘ!

MoM to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych.

 

 

#Marketing

Zdrowy rozsądek w marketingu małej firmy i startupu, czyli o myśleniu marketingowym słów kilka.

 

Jacek LIPSKI – Marketingowiec z 12-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w budowaniu strategii marketingowych oraz prowadzeniu działań marketingowych dla mikro i małych firm oraz startupów. Od grudnia 2015 r. pracuje jako niezależny konsultant oraz szkoleniowiec marketingowy.

Doświadczenie zdobywał w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art jako Key Account & Social Manager, warszawskiej centrali pośrednika finansowego Żagiel S.A. jako specjalista ds. komunikacji marketingowej i wewnętrznej oraz gliwickim zespole komunikacji wewnętrznej szwedzkiego koncernu energetycznego Vattenfall Distribution Poland.

Ponadto jest mentorem w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości w Lublinie, współautorem e-booka „Lubelskie Startupy 2015”. Po godzinach bloguje o marketingu na www.jaceklipski.pl, kończy książkę o marketingu małych firm i startupów, pochłania kilogramy literatury specjalistycznej i amatorsko gra w koszykówkę.

 

#SocialMedia

QUO VADIS SOCIAL MEDIA

 jak powinna wyglądać komunikacja w internecie?

  • lajk, zasięg, a może konwersja?
  • zespół marketerów czy agencja?

 

Maksymilian MURAWSKI – Maksymilian Murawski, absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu, kierunek Komunikacja Społeczna. Ostatnie 10 lat pracy zawodowej spędził w dwóch ośrodkach targowych w kraju. Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Expo Mazury. Początkowo odpowiedzialny za relacje z klientami w pierwszej instytucji, później odpowiedzialny za rozwój projektów i działań marketingowo – PR. Interesuję się zagadnieniami: marki, identyfikacji wizualnej, social media, a przede wszystkim komunikacją.