#12MoM – jubileuszowe spotkanie

 

7 Kwietnia 2016, godz. 18.00,
Targi Lublin, ul. Dworcowa 11
 Zapisy!

MoM to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką. Spotykamy się z praktykami rozmawiając, dyskutując, omawiając branżowe casy studies.
Zero prezentacji sponsorowanych, merytoryczna wiedza, praktyczne wskazówki.
#Copywriting

Dlaczego appka mówi, że jesteś przystojny?

 

Artur JABŁOŃSKI – zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, Urzędem Miasta Gdynia, Urzędem Miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.

W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.

Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. – Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.

Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

 

 

 

#Videomarketing

Videomarketing.

 

Jacek DZIURA – Project Manager videoTarget. Doświadczenie w online marketingu zdobywał w Polsce i Holandii. Swoją przygodę z branżą zaczynał w 2009 roku od e-commerce. Współtworzył sklep MultiPerfumeria.pl, na polski rynek wprowadzał markę vidaXL.nl, a w Booking.com zgłębiał sekrety testów A/B. Poznaj videoTarget

 

 

 

#Instargam

Budowanie i promocja marki na Instagramie

 

Podczas wystąpienia Michał opowie o tym w jaki sposób, bez inwestowania środków finansowych, stworzyć na Instagramie znany i lubiany profil, dlaczego Instagram jest narzędziem dającym marketingowo więcej możliwości niż Facebook, jak wygląda Instagramowy biznes od kuchni, czyli o czym niewielu wie, a jest kluczowe w celu przyciągnięcia do siebie uwagi Instagramowej społeczności.

 

Michał BAJOREK – pomysłodawca i założyciel @24hoursuccess, Instagramowego profilu o tematyce inspiracyjno-motywacyjnej. W ciągu 10 m-cy swojej działalności zgromadził ponad 200 tysięcy obserwujących i jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się profili na Instagramie.

Michał przez 7 ostatnich lat związany był z branżą finansową – był m.in. Project Managerem w Getin Noble Banku, prowadzi także działalność gospodarczą z zakresu doradztwa finansowego. Swoją przyszłość wiąże jednak z social mediami, których sekrety odkrywa z pasją każdego dnia.

Jego zdaniem Instagram jest potężnym narzędziem marketingowym, dającym ogromne możliwości, niestety w Polsce wciąż niedocenianym.

W wolnych chwilach biega. Ma na swoim koncie ukończenie maratonu oraz dwóch półmaratonów. W tym roku zamierza wystartować w ultramaratonie, a w przyszłości w triathlonie.

 

 

Wydarzenie jest BEZPŁATNE!

 

Partner wydarzenia:

TARGI LUBLIN
Zapisy: http://merytorycznieomarketingu.pl/rejestracja/