#11 MoM

9 Marca 2016, godz. 18.00,

Business Link Lublin, ul. Lipowa 4a, III piętro

 MoM to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką.

 

#MarketingASprzedaż

Podobno działy sprzedaży i marketingu skazane są na nieustające starcie. Ciekawa teza, zważywszy, że ich dobra współpraca de facto warunkuje skuteczność funkcjonowania biznesu. Skąd biorą się konflikty i nieporozumienia? W jaki sposób można ich uniknąć lub złagodzić? 

Podczas tego spotkania Marek Urban  przedstawi problem z perspektywy sprzedażowej. Poznasz przykłady dobrych i złych praktyk współpracy. Dowiesz się co dla handlowców oznacza  termin „skuteczny marketing”. Przedyskutujemy różnice w dynamice działania, postrzeganiu rzeczywistości i priorytetach. Wreszcie zastanowimy się jak układać relacje w sposób dający szansę na najlepsze rezultaty.

 

Marek URBAN – trener i menedżer sprzedaży. Od blisko 10 lat wspiera organizacje w osiąganiu coraz lepszych wyników poprzez zwiększanie skuteczności zespołów handlowych. Za kluczowe uważa skupienie się na kliencie i jego potrzebach. Wykorzystując swoje doświadczenie trenera, menedżera i handlowca zdobywane w firmach z różnych branż pomaga wypracować oraz wdrożyć najlepsze rozwiązania. Wśród podmiotów, z którymi współpracował są min. Comarch, Cyfrowy Polsat, Neonet, Targi Lublin, Profi-Lingua,  MTU, JMP Flowers, AIESEC i wiele innych. Absolwent UMCS w Lublinie, studiował  także Psychologię Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

 

#Promocja

Promocja MAXI rzeczy z MINI budżetem, czyli jak dotrzeć do szerokiego grona odbiorców bezkosztowo.

 

Paulina SKIPIRZEPA – swoją przygodę z marketingiem zaczynała jako PR-owiec w NGO (m.in. w T.E.A.M. Teatrikon i Szlachetnej Paczce). Aktualnie pełni funkcję specjalisty do spraw promocji Warsztatów Kultury w Lublinie. Opiekun mediów przy festiwalach Noc Kultury, Wschód Kultury – Inne Brzmienia i Jarmark Jagielloński – wydarzeniach, w których uczestniczy łącznie blisko pół miliona osób, a patronat medialny chętnie obejmują Telewizja Polska i Polskie Radio

 

Wydarzenie jest BEZPŁATNE!
Zapisy: http://merytorycznieomarketingu.pl/rejestracja/

 

Partnerem wydarzenia jest:

BUSINESS LINK LUBLIN- wspierający biznes w trzech aspektach:

➹FIRMA, czyli miejsce do pracy, coworking i biura na wynajem w siedzibie na Lipowej 4a.
➹WIEDZA, czyli szkolenia z praktykami biznesu,
➹SPOŁECZNOŚĆ, czyli spotkania networkingowe i możliwość zdobycia nowych klientów.